tisdag 13 mars 2012

Duttig Jag!

Ja, idag känner jag mig förvånansvärt duktig! Började dagen med en kaffe och en pizza-muffins, klädde på mig träningskläderna och gick för att lämna Cornelia på dagis. Sen gick jag runt hela sjukhus-området och ett varv runt pildammen, och nej, inte en enda genväg, och sen igenom sjukhus-området igen. Så 45 minuter power-walking på morgon kvisten! :D

Jag börjar få mer eller mindre panik, för det händer verkligen INGENTING på vågen... Men nu har jag skärpt till mig angående mat-tiderna, så äter på bestämda tider igen. Jag känner ju ingen hunger, så då säger mitt huvud till mig att jag inte behöver äta.. Men jo. Det behöver jag ta mig fan visst!! Så nu går jag emot min egen tankeförmåga och äter 4 gånger om dagen, och dricker kaffe, vatten eller light-saft.

Kors i taket förresten!! Jag, Niclas, Cornelia och Carro var på Özen i helgen, och jag köpte en 2l. fanta. Och jag har knappt RÖRT den! Jag känner inget behov av socker eller sötsaker alls! Däremot har jag fortfarande suget efter salt... Så på kvällarna om jag blir sugen, så käkar jag sån där salta-pinnar-mix. Där det är små kringlor och grejer istället. Mycket nyttigare om inte annat.

Näe, nu ska jag fortsätta med min lunch, som idag består av ett knäckebröd med lepa och vanilj yoghurt med färska blåbär. Det är inte alla som kan med gott samvete käka färska blåbär i mars utan att ha betalat en halv förmögenhet. Det är en av anledningarna till att jag trivs så jäkla bra i detta området! ^^,

Peace ot people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar