onsdag 7 mars 2012

Bad blogger.. Bad bad...

Ja, jag lever och har hälsan. Men det har varit mycket jobb ett tag och ska dessutom börja en mega terapibehandling med start om 2 veckor. Så har fått läxa..
Och så tidningen. Så har deadline på porträtt nu på fredag, och paniken har börjat tilltar lite då jag inte har susning om vad jag ska ha för porträtt.. Visserligen finns det måååååånga ställen i Malmö, så det kommer kanske inte bli svårt att få tummen ur och massera geniknölen i morgon så det är färdigt.

Nu har jag iaf övergått till mat som är lätt tuggat. Och som inte innehåller allt för mycket svåra produkter för magen att jobba med. Och på måndag återgår livet till 100% vanliga matvaror. Jag hat gett mig på knäckebröd, med lyckat resultat, men inte vanligt bröd.

Åt pasta för första gången igår. Och det smakade gudomligt!!
Och idag pillade jag i mig en åttondels pizza under samma tid som maken och dottern åt varsin. Japp, det går inte snabbt, men det går långsamt!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar