måndag 27 februari 2012

En vecka efter OP

Life feels greate!! Jag mår verkligen kanon! just idag mår jag kanske lite extra bra, för jag har köpt 4 nya pocket-böcker ^^, Men jag mår fruktansvärt bra fysiskt också!
Allting känns så mycket lättare. Orken är kanske inte den bästa (har sovit konstant heeela dagen ;)  ) Men när jag väl är uppe, så har jag fruktansvärt mycket energi! Jag tar mig liksom för saker, och inte skjuter dem framåt som jag var proffs på för bara ett par veckor sedan. för då sa den fysiska delen av mig stopp, men nu är det bara så gött å leva! ^^

Har fått för mig att börja göra om lite här hemma. Ska sy nya kuddfodral, ska färga ett gammalt överkast och fixa en massa. Det är inte bara jag som ska förändras, det ska mitt och min älskade familjs hem också!

Saknar dock min lilla prinsessa som sjutton.. Hon har ju varit borta i över en vecka nu... :( Det känns konstigt och samtidigt som en nödvändighet för att jag ska ha 1000000% fokus på henne när hon kommer hem. Mitt lilla lilla hjärta.

Jag och Niclas hade vår första gemensamma måltid med samma mat idag! Att potatis och lax kan smaka så gudomligt! Det är otroligt! Men jag saknar fortfarande kött! Men nu är det bara 2 veckor till jag får käka en fet grillad stek! ÅÅÅH vad jag längtar! Jag ska tvinga Niclas att gå till Jensen Böfhouse. LÄTT!!

Näe, nu är det halv 8 hos mig, så ska titta på det och sen gå och krypa ner i sängen med min underbara fantastiska man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar