lördag 4 februari 2012

16 dagar kvar!!

Hela denna dagen har varit smått rubbad... Började dagen med att promenera ner på stan med familjen. Tanken var väl först att vi skulle dragit ner till västra hamnen, men sen blev det som det blev, så vi var kvar i stan. Jag skulle göra ett mingel på Palladium, men det gick åt helv...... Människorna som var där, hade liksom en konstig uppsyn när jag frågade om jag fick ta en bild.. Så har inget mingel, och det ger mig lite panik! Jag har deadline på måndag för minglet, och då ska jag dessutom göra två. Har smått ångest, men hoppas på att jag ska kunna fixa de ikväll när jag jobbar på Deep.

Jag har verkligen misskött min diet den senaste tiden. Jag ska skärpa mig from måndag, men jag har haft en helt annan energi sen jag började med Whey-pulvret. Ska ringa till sjukan också på måndag och kolla upp möjligheter för eventuellt stöd till gym-kort. Jag vet att man fick det i Kalmar, så det hade ju varit trevligt om man fick det här också. För då vet jag vad jag ska göra veckan innan operationen. Jag ser verkligen fram emot den mer och mer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar