söndag 5 februari 2012

15 dagar kvar, sliten idag.

Shit asså... Först gå runt i stan i 5 timmar igår på dagen, och sen jobba på det. Och något mingel blev det inte heller >_< men jag och Maria hade fruktansvärt roligt!! Så roligt att jag inte cyklade hem direkt efter att jag hade slutat, utan blev kvar till efter att alla hade gått. Så vid 6 var jag hemma i morse.. Och det känns idag.. Uppe betydligt mycket längre och var igång som bara den! Jag satt ner i MAX 30 minuter från halv 12 till 6. Så idag känns det BIG time i fötterna.. Dock måste jag erkänna att jag veknade på jobbet. Först drack jag kaffe, men gick sedan över till öl... ÖL!! Så jäävla dum i huvudet jag är! och jag ångrar det på mer än 2 sätt. Det ena är att jag känner mig sliten idag, och det andra för att jag har skött mig så exemplariskt hittills. Fan.. Så nu MÅSTE det bli ordning from i morgon.

Fick i alla fall sova 6 timmar i... morse... så var uppe vid 12 tiden. Eller det var nog snarare runt halv 12. Och det känns som att jag har blivit överkörd av ett tåg! Jag brukar ALDRIG känna mig sliten dagen efter, men idag är det katastrof!

Förut sa jag till Niclas i mer eller mindre panik, att jag var tvungen att fixa ett mingel i eftermiddag, för annars skulle jag missa deadlinen, och det vill jag verkligen inte! Så i morgon MÅSTE jag hitta något bra ställe i västra hamnen att köra på. Antagligen blir det Green Matmarknad eller nått. Men får som sagt se.
Men i paniken frågade jag Niclas om alla bio's här i stan är kopplade till SF. och det trodde han, så jag gick in på deras hemsida för att se vad det fanns för olika föreställningar där man eventuellt skulle kunna göra ett mingel. Och det blev startskottet för en hemlis för Cornelia, och det första bio besöket tillsammans med Niclas. Så vi smög som bara den för att Cornelia inte skulle förstå vad det handlade om. Så vi bokade biljetter till 16:00 föreställningen. Och SHIT vad bra den filmen var! Jag kombinerade ett fantastiskt 3D äventyr med "Mästerkatten" och mingel. Awesome! Så city minglet är klappat och klart. Ska skicka över det på servern nu.

Har du inte sett Mästerkatten, så MÅSTE du göra det! Och detta var min första 3D film på bio, och det var verkligen HUR häftigt som helst! Dessutom, medan Niclas och Cornelia smaskade på popcorn, chips och godis. Så åt jag frysta jordgubbar och en måltidsbar samt drack en Sprite Zero. Så mitt kalori-intag idag, är INGENTING emot vad jag fick i mig igår. Satan med......

Btw, så tänkte jag dela med mig av 2 skit bra länkar. Det är samma sida som är kopplad till båda länkarna, men det är två grejer som jag tycker är kanon bra!

http://www.kaloritabell.com/kaloriforbrukning.html

http://www.kaloritabell.com/kaloritabell_a_till_o.html

Use them well ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar