måndag 20 februari 2012

04:35

Nyduschad med deskutansvamp och snart ska jag mot tåget. Sitter ute på uteplatsen och drömmer om en cigarett.. Men icke det till denna skönabönan. Men kaffe har jag i iallafall. Jag funderar på om jag kanske ska ta med en flaska vatten på tåget också.

Jag vet ännu inte vilken tid ingreppet kommer vara, och jag tog faktiskt bild igår, och mina mått. Så ska lägga upp det via datorn sen. För den har jag ed mig till sjukan. Tänkte jobba lite om tiden tillåter. Ska ju gå och ska sitta direkt efter, inget sängliggande, så kommer nog kunna sitta och jobba lite i alla fall. Eventuellt kanske jag dessutom kan göra de sista enkäterna till jobbet också, men får se. Beror ju mycket på hur jag mår sen.

För övrigt är jag glad att jag redan har avlägsnat alla piercingar och crap. För det tog en jävla tid!! Så det enda jag ska ta ut sen är tungan, läppen, näsan och pluggarna i öronen, sen är jag fit fot fight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar