lördag 11 februari 2012

9 dagar kvar!!

Jag är så exalterad!! 9 dagar!! det går ju hur fort som helst!! Och ännu har jag inte lagt upp en enda bild här.. Skäms på mig. jag ska säga till Niclas, ÄNNU EN GÅNG, att ta en bild på mig idag. Jag ställde
mig på vågen nu på morgonen och jag har gått ner mer än jag skulle. Trots alla upp och ned gångar, så har jag allt som allt gått ner 11 kilo (ner en massa, gått upp 2, gått ner dem igen osv osv) så trots allt "jojo" är jag nu 9 dagar från operationen och jag väger så som jag ska. det känns fantastiskt!! Jag är mer redo än någonsin! Jag har även varit dålig på att mäta, men nu har jag ju faktiskt gått ner så pass mycket att jag faktiskt kan mäta och märka en skillnad. Så det kommer göras innan dagen är slut.

Ikväll ska jag jobba på Club Neon på Deep, så det nalkas 80-tal i mängder. Jag ser verkligen fram emot det! Och även trots att jag jobbar själv, så känns det otroligt roligt! Jag längtar verkligen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar