torsdag 9 februari 2012

11 dagar kvar!

Nu börjar jag faktiskt bli lite nervös! Tänk om något går fel? Eller att det är som alla skräck historier man hört? Det blir väl kanske inte bättre av att pappsen har små panik över att jag ska opereras.. Men jag ska fan fixa det här! Jag ska inte göra mig själv eller någon annan besviken! Så det så!

Annars har dagen gått åt till att baka bullar till Cornelias födelsedag, städat och läst. Jag har fruktansvärt ont, men tackvare farbror doktorns ordinerade piller klarar jag i alla fall såna grejer som att resa mig ur sängen. Och jag tänker att det alltid finns någon som har det värre. Jag lever ju egentligen rena lyxlivet i jämförelse med många andra.

Dock gör de smärtstillande medicinerna och min övriga trötthet mig helt slut! Jag har verkligen ingen energi alls! Jag hoppas att det försvinner sen när jag får äta ordentlig mat igen. Jag somnade vid 5 i eftermiddag, sen sov jag till 10 nu ikväll.. Och jag skulle lätt kunna somna igen! Niclas säger att det är pga kosten och de piller jag fick av doktorn, men jag kan ändå inte låta bli att oroa mig för att något är fel.. Dessutom fick jag en allergisk reaktion på tapen jag fick över det lilla såret som droppnålen lämnade efter sig. Så det ser ut som att jag har världens eksem eller något i armvecken.. Mmmmmm vad mysigt. Det ska bli spännande att se hur långt tid det tar innan det läker... >_<

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar