måndag 20 februari 2012

11:43

Jaha. Inom en timme kommer min navel få 5 nya hål-kompisar på min mage. Det känns helt overkligt!!
Att jag dessutom har varit uppe sen kvart i 4 i morse gör mig nog inte klarare i skallen. Men nu är det verkligen verkligen nära!!

Jag har plockat ut det sista skrotet i ansiktet och bytt om. Fick såna där gööööööör tjusiga knästrumpor, vita kalsonger (?!!?), lååååång vit särk och en lila rock. Den matchar mina mamma tofflor perfekt. ;)

Japp, tofflorna jag fick utav mamma när jag skulle till bb och få cornelia, fick följa med på den andra resan till operationsbordet.

Så ligger fortfarande med dropp kick Gösta och räknar ner sekunderna!! Jag lovar att vara flitig med recept, funderingar och bilder sen framöver. Men nu ska jag låsa mitt skåp och ska alltså lägga in telefonen.

Håll tummarna för mig, så skriver jag mer sen när jag är på avdelningen igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar