måndag 20 februari 2012

08:50


Då har man kommit någorlunda till rätta med sin tillvaro. Just nu sitter jag bara och väntar på att tiden ska gå. Och jag får inte ens tugga tuggummi... Men har fått in nya vän som jag har döpt till Dropp Kick Gösta. Det är min helt egna lilla dropp pinne som stalkar mig överallt. Men jag är i alla fall inte lika torr i käften längre som jag var för någon timme sen. Så på så sätt är det positivt.

Jag beräknas bli opererad vid 12 tiden, och då ska jag och den helt fantastiska sköterskan Ulrika rulla ner min säng tillsammans. Sen tar operationen en timme i runda slängar, och sen ska jag ligga och slappa en stund på uppvaket. Jag längtar så det värker i hela mig!! Jag vill bli opererad NU NU NU!
Men nu är det så nära att jag nästan kan ta på det! Bara 3 timmar till, sen är det dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar