torsdag 23 februari 2012

3 dagar efter operation

Jag mår verkligen oförskämt bra! Jag har energi som aldrig förr, och varje gång jag ställer mig på vågen blir jag bara fantastiskt lycklig!
Gårdagen gick åt till att sova, sova och sova. Niclas, min älskade bubbilubb, kompade ut från jobbet för att ta hand om sin nyopererade fru, men jag sov bara. Så han hade lika gärna kunnat jobba. Stackarn..

Men idag är det full rulle. Började dagen med att ta en dusch och bara mysa runt i min one-piece här hemma. Och sen satte jag igång att jobba med det sista till tidningen som ska vara inskickat ikväll. Men det värsta är att det finns verkligen ingenting att skriva om i västra hamnen... Jag har 8 notiser kvar, och hittar verkligen noll och ingenting! Och det retar mig en hel del kan jag lova.

jag funderar på om man skulle få med sig gubben ut till Svågertorp sen för att gå och titta lite på Stoff och Stil, Ilva och annat. Men det är kanske inte så stor chans att det händer. Men man kan ju alltid försöka. :) Jag tänkte sy en liten katt-säng till kissen av vårat gamla överkast. Katten tyckte tydligen om det lite FÖR mycket, så hon gick bland annat och kissade på det.. Katt jävel.. Så då får hon väl helt enkelt ta det då.
Jag känner att kreativiteten kliar i fingrarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar