måndag 13 februari 2012

En vecka kvar!!

Jag känner att jag har hjärtat i halsgropen lite.. Hur mycket som helst att göra innan operationen, och jag börjar få lite lätt panik!! Jag ligger efter med ett par artiklar och ska försöka få iväg alla notiser innan jag opereras, så jag slipper tänka på det sen. Men hur det kommer gå vet jag ännu inte. Men paniken har börjat ta fart..

Elna han ringa mig innan jag ringde henne. Och jag meddelade att min vikt var 118,2 och det var hon mer än nöjd med! Så det känns kanon!

Dagen har annars tillbringats med min kollega Anna, och vi har sprungit runt och haffat folk på stan till enkät-frågor. Det finns inget tråkigare del av tidningen än de... Men det är ett nödvändigt ont.

Min älskade man är fortfarande dålig... Jag mår inte bra alls av att han är sjuk.. Men det verkar som att han är på bättringsvägen. Dock har jag börjat få hosta. Men NEJ! Jag har inte tid eller lust att bli sjuk. Så ska dricka extra vitaminer och grejer för att hålla en sjukdom borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar