lördag 25 februari 2012

Jobb-kväll



Yepp. Ikväll ska man jobba. Klänningen jag har på mig på bilden satt INTE så bra i december när jag köpte den. Och därför har jag dragit mig för att använda den. Men nu... Nuuuuuuu sitter den som skuren och det känns AWESOME!!

Kvällen på Deep innehåller den officiella efterfesten till Wicked Mill Variete, och de har dresscode, så tänkte mig att jag skulle se lite Vintage/pin-up ut, och tycker nog att jag lyckades ganska bra trots min ny opererade mage och totala brist på matsug.

Lyckades dessutom få min första Dumping idag på dagen.. Jag rekommenderar INTE det.. Åt på tok för  fort när jag och Niclas låg i soffan och tittade på Irene Huss.. Så fick ont i magen som fan, blev svettig, hade svårt att andas och Niclas kunde inte ens ha sin hand på min mage. Det kändes som att min mage var som en allt för mycket uppblåst ballong... det var aooigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar