torsdag 16 februari 2012

4 dagar kvar

Det är helt otroligt... Jag försökte verkligen in i det sista att intala min kropp att jag inte har tid att vara sjuk.. Och likförbannat blev jag det. Har varit helt däckad i 2,5 dag, och först ikväll har jag kunnat göra saker som jag har planerat att göra. Vi har sagt till de inbjudna gästerna till Cornelias kalas att vi är sjuka, för ja, det är faktiskt VI. Cornelia insjuknade med samma skit på natten till i förrgår. Och är inte prinsessan som kalaset hålls för pigg, så ska man inte ha kalas.

Ställde mig på vågen nu ikväll, och till min stora förtjusning finns det inte bara dåliga grejer med denna sjuka. För nu är jag nere på 117,2!! Så ska sköta mig mer än någonsin de kommande dagarna så att jag inte går upp ett gram innan operationen.

Jag kan meddela att jag inte känner ett dugg känsla av hunger längre. Eller visst, hungrig är jag väl, men inte på samma sätt som förut. Klockan fortsätter att ringa vid 9, 12, 3 & 6, och däremellan är det bara vatten och light saft som gäller. Tänkte dock mixade en jäkla massa frukter i morgon, för att bli vitamin kickad och frisk pronto! Men utöver det inte ett enda fusk.

Det enda jag inte ser fram emot just nu är att ta tåget vid 5 på måndag morgon utan att få i mig kaffe innan.. Men det får gå. Jag har kämpat så länge för detta att en morgon utan kaffe är som en utav alla flugorna runt en ko-mocka. Och fixar jag detta, kommer vem som helst efter mig göra det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar