torsdag 2 februari 2012

Dag 11, morgon

Igår upptäckte jag en utav mina största svagheter. Jag var så jäklans sugen på något igår kväll.. Men jag tog ingenting! Jag fyllde min skrikande mage med saft och osötat örtte. Och jag överlevde!! Helt fantastiskt!

Efter att ha varit ute i västra hamnen och jobbat igår, är inte min förkylning snällare emot mig idag.. Det svider något fruktansvärt i halsen och jag är täppt i höger näsborre.. Så idag blir det jobb på hemma plan. Ska göra en eller två intervjuer via telefon tänkte jag. Men får se hur det går.

För övrigt är jag sjukligt nära den vikten jag ska ha vid operationen, men jag kommer fortsätta med dikten fram till dagen d. Jag vill inte riskera att gå upp i vikt igen. Jag har inte ställt mig på vågen idag, men i förrgår kväll vägde jag 120,5 alltså bara ett och ett halvt kilo to go. Men efter allt promenerande igår tror jag att jag är ännu närmre nu. It's awesome!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar