måndag 6 februari 2012

14 dagar kvar

Då har man kommit halvvägs! Och trots det dumma snedsteget i lördags, så går det ändå framåt. Har dock upptäckt att min vikt går i vågor som fan. Antagligen har väl min uppgång berott på ölen i lördags.. För jag har gått upp två kilo.. Fan också.. Så nu är det väl hållna tyglar som gäller!! Nu är det stenhårt utan undantag!! Dock kommer det nog bli krångligt då jag tänkte baka tårtbottnarna till cornelias födelsedag idag.. Jag älskar verkligen att baka, men för att slippa frestelsen att smaka på det jag gör, har jag hållit mig borta ifrån det. Men nu kan jag inte låta bli!

Ikväll blir det att göra ett mingel på Skåne Dansteater. Det ska bli hur kul som helst! Så ska vila så mycket jag kan idag gör att vara fit for fight och trevlig ikväll. Men innan dess ska jag som sagt baka. Och hålla mig borta från att smaka!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar