fredag 3 februari 2012

17 dagar kvar!

Tiden går fort asså. Eller njää.. Det kanske känns som att den gör det bara för att jag funderar så mycket på jobbet och på allting inför operationen. Hur jag ska lägga upp jobbet så att jag slipper göra så mycket direkt efter osv. Så måste tänka ordentligt hela tiden. Och samtidigt hålla koll på alla dead-lines.. Det är roligt nästan jämt.

Har för övrigt inte blivit det minsta bättre från min förkylning.. Sucks big time.. Har snarare blivit sämre. Och måste hinna göra 2 mingel i morgon till tidningen. Så ska försöka hitta lite människor som är ute i solen i västra hamnen, och sen ska jag till Palladium innan en föreställning för barn. Så håller tummarna för att det finns tillräckligt med människor på plats för att få till det! Annars vet jag inte riktigt vad jag ska göra... :S

Har inte ställt mig på vågen idag, men har promenerat som bara den. Sen halv 10 i morse till för ungefär en timme sen. Har kanske suttit på rumpan allt som allt i 1 timme av alla de timmarna, så jag är ganska mör. Och trött som bara den!!
Pildammsparken damm har frusit så jag och Niclas hämtade Cornelia tillsammans idag. För typ.. första gången någonsin, och så gick vi till parken och spatserade på isen. Jag filmade faktiskt en liten snutt, men den filmen kommer nog hamna på Cornelias morsa bloggen. Den blev söt i alla fall. Stod mitt på isen och snurrade och Cornelia spexade som vanligt ^^ Min lilla teater apa!

Yäyä, nu är klockan 17:51, så ska resa mig från golvet och värma lite thai-soppa och trycka i mig. Missade morgon målet idag pga stress, så känner mig inte speciellt stolt över det... Men jag har i alla fall hållit mig vaken hela dagen. Det är ju mer än vad jag gjorde igår då jag somnade på soffan på eftermiddagen.. >_<

Näe, mickron kallar och Niclas och Cornelia ska också äta. Så trevlig kväll så skriver jag nog ett par rader till i morgon. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar