söndag 19 februari 2012

Sista dagen innan operationen

Tanken slog mig precis att detta är den sista dagen i mitt liv med en "normal" magsäck. Det känns ganska freaky.. Men jag är mer redo än någonsin. I morgon kommer jag blogga mig igenom hela dagen! Så att alla är medvetna om det. Jag kommer skriva ner mina tankar angående tiden innan och allting efter. Ikväll ska Niclas ta kort på mig. Det måste han, för idag är sista dagen innan mitt nya fantastiska liv börjar!

Igår firade vi cornelias födelsedag här hemma. Jag kan inte förstå att det är 6 år sedan jag låg på ett operationsbord senast. De enda två gångerna jag har legat på ett opbord sker med exakt 6 års mellanrum. Det är ganska coolt.

Pappa är här och ska ta med sig snuttefisen till Småland om ett par timmar. Så ska uppdatera igen ikväll, hur dagen har gått, mina mått och då SKA det även finnas bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar