lördag 28 januari 2012

Dag 6, 22 kvar

Avkoket min man gjorde smakar LJUVLIGT!! Och innehåller så gott som inte en enda kalori! Men jag måste verkligen ringa till dietisten på måndag. För sår som jag har på kroppen vägrar verkligen att läka. Jag har fortfarande blåmärket i armvecket, och det är inte normalt. Jag vet inte om jag får i mig allt jag ska, eftersom att kroppen inte gör som den borde. Men jag ska inte ropa hej än, utan jag biter ihop och kämpar mig fram dag för dag.

Nu ikväll ska jag faktiskt lyxa! Jag har köpt Modifast bars, och Niclas ska iväg på middag, så jag och snutten kommer vara ensamma hemma. Så jag ska skiva min bar i ½ cm bitar och verkligen njuta av varje bit. Jag vet inte om jag egentligen får, men jag följer i alla fall kalori intaget.
Jag har kollat på sidor och forum från USA och England. Och de som ska opereras eller har opererats, skulle bara ha flytande föda ett par dagar innan.. Hmmm.. Varför är de så hårda linjer i Sverige då? Anledningen till (enligt de siterna) att man äter flytande, är för att krympa levern. Men jag ska fråga dietisten på måndag, om VARFÖR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar