söndag 29 januari 2012

Kvällen dag 7.

Jaha. Då var de kväll och jag och mannen ligger i sängen och väntar på att Wallander ska börja.
Har missat två mål mat idag.. Jävla skit.. Först för att jag sov, och sen för att jag var på möte. Life is a bitch.. Men fick i mig en utav mannens underbara avkok när jag kom hem från ett väldigt oseriöst möte. Tror inte att Wicked Mill är något för mig ändå.. Hela mötet var luddigt, ingenting blev bestämt och alla pratade i munnen på varandra. Det kändes lite som en lekstuga.. Eller inte speciellt lite egentligen..

Hur som helst så är det i alla fall en ny dag i morgon. Ska försöka att inte missa något mål mat i morgon. Men jag har i alla fall gått ner mer än hälften nu. 4 kilo på en vecka är fan inte illa! Ska fråga dietisten i morgon om det finns någon möjlighet att få opereras tidigare. Det är ju faktiskt bara 3 kilo till som ska försvinna från min rumpa och vänstra handled. ;)

Näe, nu har Wallander anlänt till tv-rutan så ska lägga mig på min plats, dvs min mans vänster arm och avnjuta ett glas med Ica:s granatäpple light saft.

Min man delade även med sig av en liten dikt nyss. "Jag älskar min fru. Hon är söt och fin och luktar clementin"

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar