måndag 30 januari 2012

Dag 8, kväll

Åter igen ligger man i sängen. Är trött som fan efter en hel dag ute på fältet. Har gått hur långt som helst känns det som! Jag tog först bussen ner till västra hamnen, gick på mötet som jag skulle ha på Stpln och sen gick jag därifrån. Så från Kockums gamla lokaler, över klaffbron å förbi centralen. Sen upp mot Caroli för att shoppa loss på Partyland inför Cornelias födelsedag, så har handlat muggar, tallrikar, skedar, vimplar och massor av annat. Ballonger och annat skoj. :)
Sen upp mot Hansa och skaffade samtidigt proteinpulver på US Muscle.. Jag har inte provat det än, men han i butiken sa att det smakade som vanilj milkshake. Och han såg ut som en riktig gymmare, så han vet garanterat ;)
Sen gick jag till stämpelfabriken, som ligger på gränsen till rörsjöstaden, och sen gick jag till gustav adolfs torg och tog bussen hem. Krampen i vaderna var INTE att leka med, så tog faktiskt bussen den sista biten.

Och efter hemkomsten jobbade jag ihop artikeln och sen fixade jag produkt katalogen som skickades till mammas jobb, men de produkter jag filtar ihop. :) Så jag har varit väldigt duktig idag!

Och nu har jag stirrat bittert på min man som låg och åt vienetta glass i sängen bredvid mig... Han påstår att "pälsen blir glansig då"......... Ibland är han bra kärleksfull.

Dessutom har jag inte missat en enda måltid idag! Så känner mig extra duktig med det också. Massor av motion och maten har ätits vid rätt tider. Oooh vad stolt jag är över mig själv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar