tisdag 31 januari 2012

Frusen... Dag 9

Precis utkommen från ännu ett besök hos tandläkaren.. Mmmmmmm vad mysigt!! Både det faktum att de diskuterade valet av middagsmat över mitt huvud och att få dubbla uppsättningen utav sprutor i käften..

Idag känns det dessutom som att jag har blivit överkörd av ett tåg.. Mår långt ifrån bra och fryser något fruktansvärt! Var tvungen att lägga mig i sängen och vila förut. Men kunde inte ligga helt still för att jag skakade och jag var yr. Så även att jag var vaken och blundade kändes det som att jag föll utan att min kropp följde med men att blicken gjorde det. Precis som att ögonen rullar bakåt liksom..

Förutom mitt fysiska måttligt sjuka mående känns det som en bra dag. Testade Whey's vanilla smoothie till frukost och jag ville fan inte att de skulle ta slut ur shakern!! Debatt var så förbannat god! Och med samma innehåll, förutom mer protein , än allevo eller nutrilett shakerna. Jag längtar redan till nästa shake!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar