måndag 30 januari 2012

Dag 8, förmiddag

Sitter och väntar på att göra en intervju. Så varför inte blogga av sig lite under tiden?!

Ringde till min dietist på morgonkvisten, och frågade om allting runt mitt fysiska mående. Jag fick klartecken för att allting var helt normalt. Och hon låtsades att hon inte hörde att jag hade fuskat med en bar i helgen. Och Iom min viktnedgång så tyckte hon att jag var ett praktexempel på hur en gbp patient ska bete sig. Så när vi hade lagt på var jag ganska mycket rakare i ryggen.

Jag hade extremt svårt att somna igår, då jag åt senare än jag brukar, så ska skärpa mig ikväll och inte äta efter klockan 6. Jag har fått in själva rytmen nu på vad jag ska och inte ska. Så det känns otroligt bra.
Sa även till dietisten hur mycket vikt jag hade förlorat, så hon satte upp mig på listan fö återbud. Om någon blir sjuk eller inte har nått den vikten de ska inför operationen. Så vem vet, jag kanske får bli opererad tidigare än jag tror. Jag håller i alla fall tummarna för det. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar